Saya, Vitamin C & Shaklee Effects | nurhidayahfaudzi



Berikut ialah sharing yang dibuat oleh salah seorang pengguna dan pengedar Shaklee, yang telah merasai #ShakleeEffects. 

Beberapa perkataan dan ayat telah diubah agar bersesuaian dengan gaya pembacaan.

Kredit sepenuhnya kepada pemilik asal.


Assalamualaikum semua. 

Hari ini, Mimi akan berkongsi tentang Vitamin C Sustained Released, antara vitamin Shaklee yang sangat-sangat hot dan meletup!

Sebelum start serius bisnes Shaklee dulu, Mimi tak pernah pun makan Vita-C ni sebenarnya. Bila dah serius berbisnes, ada customer order, baru la Mimi alert pasal Vita-C ni.

Terus Mimi tanyakan CikYah (Noriah Ibrahim)  pasal kebaikan Vita-C ni.
Mimi tak pernah rasa pun Vita-C ni sebab Mimi memang bukan jenis kulit yang berjerawat. Tapi CikYah kata, cuba dulu. Lagipun senang kita nak share dengan orang lain bila kita sendiri pun consume.

Jadi, Mimi pun cubalah. Lagipun, harganya pun memang mampu milik!

Muka Mimi memang takda jerawat tapi ada satu tompok hitam yang muncul 3,4 tahun lepas. Mimi syak mungkin dari penggunaan produk lokal yang tinggi merkuri.

Jadinya, Mimi pun mula konsisten ambil Vita-C. Seminggu kemudian, ada jerawat dekat tompok hitam tu. 3 biji sekali naik pulak tu! Dekat dahi, naik sebiji. Dekat dagu, ada 3,4 biji.

Ah, sudah! Raya dah nak dekat masa tu. Terpaksalah raya dengan Miss J. Sampai saudara mara semua pelik sebab memang tak pernah nampak muka Mimi berjerawat.

Tapi Mimi tak putus asa. Mimi masih lagi ambil Vita-C tu. Dan Mimi perasan, jerawat tu, makin lama, makin kecut. 

Masalah jerawat, settle. 
Masalah tompok hitam?

Ia makin pudar. Betul, serius, dah pudar sangat. Berkali belek cermin sebab tak percaya!

Kemudiannya, Mimi perasan, bila Mimi bangun pagi, Mimi dah tak bersin macam selalu. Sebelum ni Mimi ada buat rawatan tradisional resdung. Puas berubat tapi takda perubahan. Bersin tetap jadi peneman waktu Subuh.

Mimi sangat senang sakit. Demam, selsema dan asthma. Tapi sekarang dah takda lagi. Kalau dulu, selang 2,3 bulan, Mimi mesti akan demam dan selsema. Teruk pulak tu! Panadol dan pil selsema memang jadi kawan Mimi. 

Tapi sekarang, Mimi dah stop panadol dan pil selsema. 

Memang rasa sangat perbezaan dari segi kesihatan bila ber'Shaklee' ni.

Lepas dapat effects dari Vita-C ni, terus Mimie suka sangat-sangat promote.

Ni testimoni kawan Mimi. Jerawat dia memang penuh satu muka dan dia baru lepas caeser anak pertama. Sebelum ni dia mengadu jahitan dalam rasa tak selesa.

Tengok feedback dia, awesome!






Ni anak Shaklee Mimi. Lepas muka bersih, apa lagi? Buat bisnes la jawabnya!





Ni pon testimoni customer Mimi. Jerawat die memang kategori tak bagi ruang benda lain kat muka. Ni feedback selepas 2 minggu konsisten 6 biji Vita-C sehari.



Okay,  itu sahaja dari Mimie. Mana yang anda baca sharing Mimi tu dapat kesan baik, segalanya dari Allah. Jika ada yang buruk atau terkasar bahasa tu dari Mimi sendiri dan Mimi mohon maaf.


Best kan bila baca sharing dari orang lain? Dayah sendiri turut merasakan Shaklee Effects dan kemudiannya berusaha menyebarkan kebaikan Shaklee dengan orang lain.

Dan Alhamdulillah, turut menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee.

Jika anda ingin tahu lebih lagi tentang supplemen atau peluang berniaga dengan Shaklee, anda boleh hubungi Dayah dengan klik terus link di bawah ni.

www.wasap.my/60175366123

Semoga berjumpa lagi di entri seterusnya, assalamualaikum!


Share this article:

No comments:

Post a Comment